Primjećujete li smanjenje težine proizvoda po istoj ili većoj cijeni?

TNT GROUP

Da li ste čuli za šrinkflaciju, trend koji se sve više primjećuje u Bosni i Hercegovini i koji se odnosi na smanjenje težine ili volumena proizvoda, uz zadržavanje ili čak povećanje cijene? Ovaj trend je rezultat želje proizvođača za većim profitom, iako nije fer prema potrošačima. Iako neke zemlje EU zahtijevaju označavanje proizvoda kojima je smanjena težina, ta praksa se kod nas trenutno ne primjenjuje.

Šrinkflacija, kao posljedica inflacije, uključuje smanjenje težine proizvoda uz očuvanje ili povećanje cijene. Mnogi prehrambeni proizvodi prate ovaj trend, poput smanjenja količine kave u pakiranju ili smanjenja težine čokolade uz zadržavanje visoke cijene.

Osim šrinkflacije, proizvođači često koriste razne trikove kako bi privukli kupce, poput lažnog deklariranja proizvoda ili zamjene sastojaka kao što je mlijeko sa biljnim mastima. Proizvodi se također često pakiraju na načine koji otežavaju uočavanje smanjenja težine prilikom kupovine, što može dovesti do iznenađenja kod kuće.

Ekonomisti ističu da je iza svega skrivanje poskupljenja i povećanje profita proizvođača, te upozoravaju potrošače da budu oprezni prilikom kupovine. Primjećujete li smanjenje gramaže proizvoda koji se prodaju po istoj ili većoj cijeni?

Izvor: ( tomislavcity.com / Hum.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima